Můžete se na nás obrátit například v těchto situacích:

  • problematická komunikace a vztahy v rodině
  • partnerská krize, rozchod, rozvod
  • výchovné problémy
  • reakce na traumatickou událost (autonehoda, onemocnění nebo smrt někoho z vašich blízkých)
  • reakce na závažné onemocnění Vaše či Vašich blízkých či úmrtí blízkého člověka
  • stanete-li se obětí trestného činu, například domácího násilí, nebo jste svědky týrání, zneužívání či zanedbávání dítěte
  • problémy či konflikty v zaměstnání

 

Jaké druhy služeb můžete využít?

Individuální konzultace – pomoc v krizi kc_cinnosti_4 Konzultace mezi čtyřma očima. Většinou je tato služba první, kterou u nás využijete.
Individuální konzultace – osobnostní rozvoj kc_cinnosti_5 Chcete-li se dále rozvíjet a pracovat na sobě, jsme tu pro Vás.
Párová konzultace kc_cinnosti_3 Můžete ji využít například tehdy, pokud chcete pracovat na Vašem vztahu, nebo se potřebujete dohodnout s bývalým partnerem na péči o děti po rozvodu.
Setkávání ve skupině kc_cinnosti_1
Podporované setkávání kc_cinnosti_7 Pokud došlo k narušení vztahu dítěte s rodičem, pomůžeme Vám jej obnovit. Setkání dítěte s rodičem předcházejí individuální konzultace, aby se oba mohli na setkání připravit.

 

Jak to v Krizovém centru vypadá?

Podívejte se na naše fotky.

 

Jak se do Krizového centra dostanu?

Zavolejte nám, napište e-mail, nebo použijte Rychlý kontakt dole na těchto stránkách. My už Vám vše potřebné povíme.

 

 

Služby jsou určeny klientům Krizového centra, kterým se stanete tak, že při prvním setkání podepíšete dohodu o poskytování služeb.

 

 


 

Kam ještě se můžete obrátit pro pomoc?

V naléhavé situaci, která nesnese odklad, můžete volat na Krizovou telefonní linku RIAPS, tel. 222 58 06 97.

Potřebujete řešit především svoji finanční situaci? Je tu pro Vás Občanská poradna.